禱告

禱告 因為我渺小
禱告 因為我知道我需要明暸
你心意對我重要

禱告 已假裝不了
禱告 因為你的愛我需要
你關懷 我走過的你都明白

有些事我只想要對你說
因你比任何人都愛我
痛苦從眼中流下
我知道你為我擦

在早晨我也要來對你說
主耶穌今天我為你活

所需要的力量你天天賜給我
你恩典夠我用

--

禱告… 好正!

國語歌 ︰P


You are my all in all / 你是我的一切 (普通話)

You are my strength when I am weak,
You are the Treasure that I seek,
You are my All in All.
Seeking You as a precious jewel,
Lord, to give up I’d be a fool.
You are My All in All.

Jesus, Lamb of God, Worthy is Your name.
Jesus, Lamb of God, Worthy is Your name.

Taking my sin, my cross, my shame,
Raising again I bless Your name.
You are my All in All.
When I fall down, you pick me up;
When I am dry, You fill my cup,
You are my All in All.

Jesus, Lamb of God, Worthy is Your name.
Jesus, Lamb of God, Worthy is Your name.

 

★普通話★

你是軟弱時的力量
你是我所尋的至寶
你是我的一切
尋找你如尋找至寶
離棄你我成為愚昧
你是我的一切

耶穌 神羔羊 你名真是配
耶穌 神羔羊 你名真是配

背負我罪十架恥辱
你復活我稱頌你名
你是我的一切
當我跌倒你扶起我
當我乾渴你滿我杯
你是我的一切

耶穌 神羔羊 你名真是配
耶穌 神羔羊 你名真是配

-----

yes! you are my all in one!

arrow
arrow
    全站熱搜

    YINT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()