close

(之後收到相片後便會在這兒貼上這次旅程的日記)
and 會以廣東話進行 XD

很多事都不記得了… Orz
原來很有趣的事忘記得七七八八 囧

泰國係一個極之尊敬國王的地方
願主祝福國王並所有人民
叫人看得到神!而非把榮耀都歸給國王!

-------------

真的,容許我感性一下 (笑

真係… 覺得好正
唔單止係去傳福音,神都要我地有合一既心!

我唔知其他人點諗,但我自己其實就好多人都唔熟的。自問亦都唔係易相處的人…

奇妙地,自己不停喪笑 + 搞鑽石 GAG (死

相信好多人都覺得我同平時比人既感覺唔同係咪?
我自己都好驚 |||

我相信,神比左一個喜樂既心比我地! ^_^

有好多分享既時間,我自己都覺得好正--
見到神放唔同既野喺各人身上,好正!
領受好正! 恩典好正! 信心好正! 喜樂好正! 通通都好正!

仲有,好深刻既見到,唔係我地喺度做野,而係神做野 ^__^

開人既心既,係神呀!

無法數算的… 神的恩典 ︰)

同埋見到 WIPA 同 WIMON,真係… 講唔出野…

好多好多既溫柔同愛
見到好多神既恩膏…

..............................

TO ALL

唔知你地點諗,但我真係覺得好開心可以同你地每一個人一齊去短宣
少一個,我諗個 FEEL 會完全唔同 ︰)

萬事都互相效力,叫愛神的人得益處
我相信我地呢個配搭好正! 每個人都有其位!

好開心好開心! 我地唔止係去傳福音,更加係一齊,合一,彼此建立!

同車既時候一齊唱歌,感覺上好開心
覺得,讚美神既歌、詩歌係無國界的! ^_^

仲有,唔好意思,我好似講左一 D HURT 人既人…
對唔住… 

..............................

TO 鼻鼻

真係… 辛苦哂啦!
睇住我地呢班甩繩馬騮 囧

尤其我諗要開口同我地訓話,你自己既心都好唔好受…

同你傾左陣(雖然有 D 野以前都聽過你講過 XD||) 非常之開心!

好搞笑地,個個都知道同你同一架車=入睡困難 (爆

仲有,好多鑽石… XD

.............................

to ELIM

辛苦啦!好多謝你既欣賞 XD(汗顏

見到你呢次旅程,除左主領跳舞、翻譯外,亦都要睇住我地…
辛苦啦!

見到神大大的使用你 ︰)

仲有,好開心認識到更多既你 XD
(一齊 SLEEP 個一晚… XD"

好鎮定地去處理,然後再來尖叫,超可愛的 XDD

好勇呀你!(抱

..............................

to 石婉

好欣賞你呀!

見到你不停地留意我地咁多的人 ︰)
仲要稍稍地去處理生命 XD

欣賞你嗰一個溫柔既心
去安慰、去醫治

平時都覺嫁啦,但係特別今次見到好多…
辛苦啦!

仲有,你攤落床個樣,好搞笑好可愛!

.............................

to 芯

都同你有唔少既機會一齊傾計 (我覺得啦下
好開心呀!
雖然崇拜成日見到,但都唔多機會深入…

我覺得你好叻女! ^_^
驚但都入去個核突塔入面
我知你真係好驚,尤其見到咁核突既野…

欣賞你!

認識到你的另一面,好開心!
仲有就係你經常都會想念喺香港的人,好欣賞你!

(我自己其實就幾乎無 囧

..............................

to 東

其實連名帶姓叫好似唔係咁好 =3=
都係叫你東/東東算啦…

(然後可能會比人打到重傷… XDD"

之前都算多 D 同你見面、傾下計咁
但真正相處,真係套句頌妍既話,好 FUNNY XDD
講野好中 POINT XDD

同埋… 剛強之餘亦有溫柔 ︰)
有樂意去服侍 ︰)

好開心同你一齊去短宣呀!
你真係好可愛! XDD

..............................

TO 頌妍

哇哈哈XDDD
以前就多聽你既名,宜家真係相處落,真係好開心 XDD

你比我的感覺係好易相處,並且有好豐富既知識 ︰)
(D醫院實錄真係正爆啦 XD

同你一齊訓左幾晚,真係好開心 XD
有機會再一齊傾計丫!

你都好 FUNNY+可愛 XD

護士小姐好有憐憫既心 XD

(嘩,你呢段差唔多句句都有 XD,果然我係真係覺得 XD到極的 XDD)

..............................

TO 霞霞

=3=
反而今次少同你互動 XD
訓左一晚咁大把 囧

係我地女仔中最年輕既一位 XDD
同時亦都係 (感覺上)最女仔的 XD

好溫柔的心,默默咁去關心人 ︰)
欣賞你!

.............................

TO 橙

同你同組,所以 SKIP-- (毆

..
...
....

講下咋! (再毆

我相信你今次經歷左好多野,好多既挑戰
唔知你自己覺得點呢?

唔好咁無信心呀!
我地既神係至勁既神,我地係屈機既 XD 係咪?

.............................

TO 兒

真係… 唔知點講 =3=

但係好欣賞你,我見到你好願意去服侍人!
ALWAYS 替同房既人洗衫
仲係好樂意個隻…

欣賞你!

你提醒我既野我知道嫁啦…

仲有,你係第一個諗起求主興起禱告的心既人 XDD

..............................

TO 安

又係同組既 XD

非常之欣賞 BELL BOYS XDD

同埋呢,好欣賞你好主動咁翻譯、同宣教士們傾計 ︰)

其實呢,我今次無乜點留意一D識/同組既人 (乾笑
總之欣賞你啦! XD

...............................

TO 軒

唔想叫肥安呀肥軒呢D,直接叫名啦 XD
(你唔係想我叫你霖軒呀嗎? 囧

其實我真係對你印象不大 囧
我知道你個名,但好少同你接觸 囧

你同安真係… 夾到爆 XD

好欣賞 BELL BOYS
願意謙卑自己服侍人之餘,又不忘娛樂大家 XDD

仲有,每次見到你笑,我就會覺得你喺度嘲諷緊我 =3=

好欣賞你,我發現我地今次去的人個個都係好搞得笑的 XDD

.............................

TO 麒

呀高峰麒仔新之助SAN
我好似唔多同你點近,坐車又多數唔同車 囧
(或者話我地好少講野啦 囧

但好欣賞你,個個敬拜既心 ︰)

見到你對敬拜心態既突破,欣賞你!

............................

TO 威仔

唔得,都係威仔得意D XD
(直接威好唔慣 =3=)

估唔到你斯斯文文,但真人不露相 XD

其實你係好活潑的 囧

好欣賞你呀!
好多地方都見到你主動去幫人,尤其係女仔手 ︰)

同埋屈機呢樣野真係極之經典 XD

好開心可以一齊去傾漫畫 (喂) 同埋可以一組打欖球 (喂

覺得你好得意 XDD

不愧係屈機既權威 XDD

..............................

TO 泰

呀弟兄,好欣賞你既 BODY LANGUAGE,真係好勁 XD

(應該話大部份男仔都可以極速融入細路當中 囧

見到你後期唔舒服/唔開心,個人 DOWN DOWN地…
都有 D 擔心…

有野要講呀後生仔 囧
你唔講人地唔覺咁點算? 囧

仲有,好深刻就係你執到張床好整齊… XDD

P.S 你都好霉下,來時去時都畏擾攘一番 =3=
祝早日康復

..............................

TO 趙子

(呢個真係無理由叫呀誠啫 XD)
我每個人都叫過名(只叫名,如永安、峰麒),唯獨係你… orz
子誠我叫過,然後個個都呆哂 XD"

呀,好似經常都嚇親你,唔好意思 囧

見到你成日都笑,好開心咁,好欣賞你!
好主動咁同 D 細路玩~
又發現左阿契同埋玩 RAP 既細路 XD
勁! XDD

仲有,你既 "望咩望" 真係經典到你丫︰ XD

..............................

TO 高人

高人,你真係好深藏不露、深不可測 XD

講既野極之中 POINT

雖然唔多講野,之前仲以為你唔鐘意理我 囧

好搞笑! XD

同埋好欣賞你呢,最後嗰日攞住個 CD機
勁付責任,唔肯放手 囧

我覺得你係一個好負責任既人 ︰)
同埋你煮野食好勁 XDD

欣賞你!

..............................

TO WIPA 同WIMON

好欣賞你地!
好多既恩典、聖靈既果子喺你地身上見到
覺得你地好好、好勁!
尤其係謙卑溫柔,同埋屬天既智慧方面 ︰)

求主賜福你們,叫你們有更多的愛、更多的恩典,一無所缺,並差更多宣教士,一起耕泰北這一塊地 ︰)

..............................

各位,睇完唔該留下言丫 XD"
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    YINT 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()