close

如何人心粉碎像微塵,無言流淚滿心抖震……

------------------------------------------

COME HOLY SPIRIT

Come Holy Spirit Fall on me now
I need your anointing come in your power
I love you Holy Spirit
You're captivation my soul
and everyday I grow to love you more

I'm reaching for your heart
You hold my life in your hand
Drawing me closer to you
I feel your power renew
Nothing compares to this place
Where I can see you face to face
I worship you in spirit and in truth


聖靈請你來充滿我心
我需要你恩膏 充滿我靈
聖靈啊我好愛你 我的靈讓你牽引
而每一天我要更深愛你

我要追求你主 我將生命獻給你
牽引我更親近你 你大能更新我靈
無人能與你相比 主我仰望你的榮面
我敬拜你在靈與真理裡 
arrow
arrow
    全站熱搜

    YINT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()