close
cup 觀 卡
莎嘩 lee 卡
啪耶穌勒觀
頗 pa jet 喂旁卡
阿萊嗎
觀資阿萊卡?
及觀卡

(大爆

放在 HERE 先…

驚之後唔記得 ︰)

....................

神呀,你既恩典夠我地用!
你既一切一切都係正到爆!

我地喺度笑說,話我地行到去邊,邊度都會落雨
仲有水喉開關事件,D大雨太大,水浸,我地求唔好落住先,跟住就好似關左水喉咁 ︰)

有雨落,顯神蹟 (泰北本就乾旱,尤其非雨季更難得下雨)
並且,我地唔會太辛苦!

讚美你!

....................

此行,個心一直充滿喜樂,係唔係都笑得一餐
(笑 DEAD 左 XDD)
感覺係你既喜樂充滿我!

讚美你!

呢一個心要一直燒!燒!燒!

仲有,我地每一個都平安,無出意外 ︰)

讚美你既歌、話說,並無國界之分 ︰)

願見你的國度來臨,願你掌管這地,並人的心!

....................

讚美你,因為你係屈機既神! XDD
你的愛、你的恩典,喺 WIPA 同 WIMON 身上好 FEEL 得到
正到… 唔知講咩好

只係想講,你既愛,正到爆! ︰)

祝福我地各人,叫我地知道呢個唔係宣教既結束,而係宣教既開始!

讚美你!
arrow
arrow
    全站熱搜

    YINT 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()